Säg hej till min nya blogg!

Högtider har alltid varit ett kärt tema för mig, men efter snart ett år har jag insett något. Påsken kommer alltid i april oavsett om det är år 2014, 2015 eller 2016. Spänningsfaktorn med en blogg om högtider är ungefär lika hög som i ett avsnitt av Bonde söker fru. Tja, jag erkänner – kanske inte hade alla hästar i stallet den dag jag kom på bloggtemat.

Hej

Men nu blir det andra bullar. Jag ändrar riktning helt och börjar med att komma ut ur garderoben som polyamorös och BDSM-fantast. Samtidigt blir det mer än denna bulle som kommer att gräddas i ugnen. Jag vill helt enkelt kombinera tre helt olika intressen – sex, inredning och ekonomi – i ett och samma bloggupplägg. Vi får se om det blir den mest schizofrena bloggen någonsin.

 

Kommentera

