Södermalm

Jag vet att jag skrev att det var förändring på g i hemmet för inte så längesen, men nu har planerna ändrats något. Ett rum hann visserligen målas om, men…jag ska flytta istället! Genom HusmanHagberg, en mäklare på Södermalm, har jag hittat drömlyan där! Om ni tycker att jag har snackat en del inredning tidigare är det ingenting mot vad som komma skall med andra ord 🙂

Jag kanske till och med kan göra vissa temainlägg? Ett om väggar, ett om köksmöbler och ett om tavlor etc.? Ska fundera på det!

Jag har köpt en lägenhet

Kommentera

